Ανυπότακτη Πολιτεία

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ - ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Δημοτικό Συμβούλιο

Θέματα Δημοτικού Συμβουλίου, Τετάρτη 27/7/2011

Την Τετάρτη 27 Ιουλίου, ώρα 8:00 μ.μ. συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο με τα εξής θέματα:

  1. Επίλυση του προβλήματος των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας (Έγγραφο: α) της Δημοτικής Παράταξης «Ανυπότακτη Πολιτεία», β) της Δημοτικής Παράταξης «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»).
  2. Σχέση εργασίας , μεταξύ Δήμου Πατρέων και υπαλλήλων ΕΤΑΑ (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).
  3. Σύμβαση παροχής Υπηρεσιών Συγκοινωνιακού Έργου, μεταξύ Δήμου Πατρέων και Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας Α.Ε., για το χρονικό διάστημα από 1/8/2011 έως 31/12/2011 (Εισηγητής: Χ. Λέγκας – Αντ/ρχος, Αρμ. Διευθ.: Ε. Αλεξοπούλου).
  4. Έγκριση σχετικής απόφασης του Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ, η οποία αφορά στον 5μηνο Απολογισμό και τη Στρατηγική του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, για την καλλιτεχνική περίοδο 2011-2012 (Εισηγητής: Π. Ψωμάς- Πρόεδρος Δ.Σ.).
  5. Έγκριση σχετικής απόφασης του Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ, η οποία αφορά στην έγκριση του Ισολογισμού του, οικον. έτους 2010 (Εισηγητής: Π. Ψωμάς- Πρόεδρος Δ.Σ.).
  6. Έγκριση μίσθωσης μηχανημάτων-αυτοκινήτων, για τη συντήρηση οδών της πόλεως με 3Α αμμοχάλικο ή άλλα αδρανή (Εισηγητής: Γ. Σιγαλός- Αντ/ρχος, Αρμ. Δ/ντές: Ν. Αλιβιζάτος, Α. Αλαμόλας).
  7. Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού πίνακα εργασιών του έργου «Ανακατασκευή πλατείας Αγίας Σοφίας (κεντρικό διαμέρισμα) (Εισηγητής: Γ. Σιγαλός- Αντ/ρχος, Αρμ. Δ/ντής: Α. Αλαμόλας).
  8. Έγκριση του 1ου Ανακεφαλαιωτικού πίνακα εργασιών και της 3ης παράτασης προθεσμίας του έργου «Ανακατασκευή οδού Ηρώων Πολυτεχνείου» (Εισηγητής: Β. Λοτσάρης- Αντ/ρχος, Αρμ. Δ/ντής: Β. Σταμόπουλος).
  9. Έγκριση 2ου Ανακεφαλαιωτικού πίνακα εργασιών και 2ου ΠΚΤΜΝΕ του έργου «Κατασκευή μικρών τεχνικών έργων 2009» (Εισηγητής: Β. Λοτσάρης- Αντ/ρχος, Αρμ. Δ/ντής: Β. Σταμόπουλος).
  10. Έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου «Βελτίωση βατότητας δρόμου οικισμού Ροδινής Δ.Δ. Ψαθοπύργου (από Π.Ε.Ο. έως περιοχή Χρούτσα) (Εισηγητής: Β. Λοτσάρης- Αντ/ρχος, Αρμ. Δ/ντής: Β. Σταμόπουλος).

    Περισσότερα...

Επιστολή προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου

logo-final1

Προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου

Κύριε Πρόεδρε,

 Η παράταξη μας επανειλημμένα έχει εκφράσει δημόσια την άποψη της, για τις συμβάσεις παραχώρησης και για το απαράδεκτο καθεστώς των διοδίων στους εθνικούς δρόμους, αλλά και το χαράτσι που αποτελεί η τιμή διέλευσης στην γειτονική μας γέφυρα Ρίο-Αντιρρίου.

Χωρίς να αναλύσουμε το θέμα, είναι πλέον πολύ γνωστό στους περισσότερους, θα αναφέρουμε δυο σαφή συμπεράσματα.

Συμπέρασμα πρώτο.

 Οι συμβάσεις παραχώρησης, χρησιμοποιήθηκαν, με ένα από τα βασικά επιχειρήματα να είναι, ότι είναι ανάγκη να ενσωματωθεί τεχνογνωσία κατασκευής, που δεν υπάρχει δήθεν ευρέως διαδεδομένη στον κατασκευαστικό κλάδο. Δηλαδή, οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες και μόνον αυτές, γνωρίζουν π.χ να μελετούν και να κατασκευάζουν οδικά έργα, αλλά και άλλα έργα κτιριακά που ομαδοποιούνται, συγκροτώντας γιγαντιαίαους προϋπολογισμούς, στα μέτρα των δυο τριών κατασκευαστικών κολοσσών. Όλα αυτά συνιστούν ένα τεράστιο μύθο!

Το μελετητικό δυναμικό της χώρας έχει τεράστια εμπειρία στην εκπόνηση μελετών για όλα τα τεχνικά έργα, έχει δυνατότητα κοστολόγησης τους και οι κατασκευαστές γνωρίζουν τον τρόπο κατασκευής, έχουν συσσωρευμένη ανάλογη εμπειρία, έχουν τεχνική επάρκεια και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μπορούν να επιτύχουν ταχύτητα και ποιότητα κατασκευής και με κόστος κατασκευής με ευκολία προσδιορισμένο. Αυτός ο ισχυρισμός είναι δηλαδή μια εφεύρεση με προφανείς στόχους, την εξυπηρέτηση του μεγάλου κατασκευαστικού και τραπεζικού κεφαλαίου, την πλήρη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων έργων με την ισοπέδωση της αντίληψης, ότι θα έπρεπε να αποτελούν κοινωνικό δικαίωμα και αγαθό, την διαπλοκή στον σχεδιασμό και την ιεράρχηση των αναγκών, τον προσδιορισμό του κόστους κατασκευής με την μονομέρεια του ιδιωτικού συμφέροντος.

Σε όλη αυτή την διαδρομή το ‘’Δημόσιο’’, δεν ήταν ουδέτερο, ούτε υπερασπιστής του Δημοσίου συμφέροντος. Ήταν καθαρά στην απέναντι όχθη. Ανέλαβε την ευθύνη των νομοθετικών ρυθμίσεων, της διαμόρφωσης του πλαισίου και της κατάρτισης συμβάσεων με γνώμονα το «ιδιωτικό συμφέρον».

Συμπέρασμα δεύτερο.

Ισχυρίστηκαν οι εμπνευστές της μεθόδου αυτής, ότι με αυτό τον τρόπο θα εισρεύσουν από την ‘’ιδιωτική πρωτοβουλία’’ οι πόροι για την κατασκευή των μεγάλων έργων, με δεδομένες τις αδυναμίες της Εθνικής Χρηματοδότησης. Φυσικά για την θεραπεία αυτής της «ευεργεσίας» , του ιδιωτικού κεφαλαίου, προβλέπεται η εκμετάλλευση των έργων για μακρό χρονικό διάστημα. Με την λογική αυτή οδηγηθήκαμε σε αποικιακού τύπου συμβάσεις, στην μεγάλη αυθαιρεσία του ιδιωτικού ντόπιου και ξένου κατασκευαστικού κεφαλαίου. Η εξέλιξη αυτή έρχεται να κουμπώσει με την πώληση-εκποίηση της Δημόσιας περιουσίας, την υποθήκευση ολόκληρης της χώρας. Όμως ακόμα και η περίφημη αυτοχρηματοδότηση αποδεικνύεται όχι μόνο μύθος αλλά και η πιο καλοστημένη απάτη σε βάρος των εθνικών συμφερόντων και των λαϊκών αναγκών. Θαυμάστε τα ποσοστά «αυτοχρηματοδότησης» :

  1. Αττική Οδός. Η ίδια συμμετοχή ανέρχεται στο ιλιγγιώδες ποσοστό του 7%. Η εκμετάλλευση των διοδίων δεκαπλάσια από τις προβλέψεις, οδηγεί τους παραχωρησιούχους στον υπερπλουτισμό. Καμία αντίδραση από το Κράτος, ανοχή στην καταλήστευση από τον ιδιώτη ολόκληρου του λαού του λεκανοπεδίου και όχι μόνο.
  2. Ολυμπία Οδός. Ο περίφημος αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, που βρίσκεται σχεδόν σε εγκατάλειψη. Η άμεση ιδιωτική χρηματοδότηση 7%. Ο μέγας χορηγός-χρηματοδότης, ο διερχόμενος πολίτης. Σε ένα δρόμο που δεν υπάρχει! Σε ένα έργο με τρία χρόνια εκτός χρονοδιαγράμματος. Σε ένα έργο που ο κατασκευαστής απειλεί( και μάλλον το πέτυχε) να μην κατασκευάσει το τμήμα με την λιγότερη αναμενόμενη κίνηση( Πύργος-Τσακώνα). Η κυβέρνηση παρακολουθεί με αμηχανία, αν όχι με συμπάθεια, τις παλινωδίες της Ολυμπίας Οδού, χωρίς να μπορεί επί της ουσίας να επιβάλλει καμία ρήτρα και σπεύδει να ικανοποιήσει όλα τα αιτήματα τους.
  3. Θα ασχοληθώ, λόγω της ιδιαίτερης σημασίας για την πόλη μας και την ευρύτερη περιοχή, με την γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου λίγο αναλυτικότερα.

Το έργο, με προϋπολογισμό 250 δις δραχμές δηλαδή περίπου 735 εκατομμύρια ευρώ, είχε χρόνο περαίωσης το 2004 και εκμετάλλευσης μέχρι το 2039(35 χρόνια). Σημειώστε ότι στο ποσό των 730 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνεται το κατασκευαστικό κόστος και φυσικά περιλαμβάνεται ποσοστό εργολαβικού οφέλους. Το ποσοστό αυτό είναι άγνωστο σε μας, αυτή ήταν η προσφορά της κατασκευάστριας εταιρείας και η ίδια γνωρίζει πόσο ακριβώς κέρδισε. Εκτιμούμε ωστόσο ότι το ποσοστό κέρδους ήταν ιδιαίτερα υψηλό. Η χρηματοδότηση ήταν 50% από το Κράτος και για το υπόλοιπο 50% ,το 10% ήταν η άμεση χρηματοδότηση και το 40% δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα επενδύσεων με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.

Έχουμε λοιπόν προς αποπληρωμή730/2= 365 εκ. ευρώ. Έσοδα σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της ίδιας της γέφυρας 13000χ10χ365=47450.000 ευρώ(47,5 εκατομμύρια ευρώ). Έχουν δηλαδή αποπληρωθεί μέχρι στιγμής 7 χρόνια χ 47,5 εκ= 332 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή σε ένα χρόνο ολοκληρώνεται η αποπληρωμή. Φυσικά υπάρχουν και κάποια ψιλά, δηλαδή έξοδα συντήρησης, μισθοδοσία προσωπικού διοδίων, τόκοι. Όλα αυτά πιθανά να απαιτούν ακόμα ένα χρόνο. Τι θα γίνει για τα υπόλοιπα 26 χρόνια; Θα συνεχιστεί το χαράτσι με τους ίδιους ρυθμούς; Η κυβέρνηση επί του θέματος και της ποιότητας της σύμβασης που έχει συνάψει, τηρεί σιγή ιχθύος. Είναι αναγκαίο να κάνουμε την βασική διαπίστωση:

Αν το ύψος των διοδίων αποτελεί χαράτσι για οποιονδήποτε διερχόμενο, για την περιοχή μας και τους με οποιοδήποτε τρόπο συναλλασόμενους με αυτή, είναι απαγορευτικό. Δεν είναι δυνατότητα ανάπτυξης αλλά όρος αποκλεισμού.

Οι τυχόν αναγκασμένοι σε καθημερινή διέλευση πρέπει να δίνουν στους Γάλλους συμμάχους μας τον μισό τους πενιχρό μισθό, και φυσικά , οι κάτοικοι της Πάτρας και των απέναντι περιοχών αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες. Προσωπικά έχω την γνώμη, ότι πολλά από τα προβλήματα αυτά θα μπορούσαν να προβλεφθούν και να λυθούν πριν την κατασκευή του έργου. Τότε όμως οι τοπικές ( και η δική μας) ηγεσίες, ζούσαν την ευδαιμονία των φωτογραφιών με τους   «γεφυράδες» και τον κ.Λαλιώτη!

 Κύριε Πρόεδρε

Όλα όσα σας περιέγραψα δεν μπορούν να αφήνουν ασυγκίνητη την Δημοτική μας Αρχή. Και απαιτείται προς τούτο δράση και συγκεκριμένες πρωτοβουλίες. Σας αναφέρω χαρακτηριστικά.

  1. Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με το θέμα και λήψη συγκεκριμένων αποφάσεων.
  2. Επικοινωνία-επιστολή του κ. δημάρχου στους ομολόγους του, του Μεσολογγίου και της Ναυπάκτου, στους πολιτικούς και κοινωνικούς φορείς της περιοχής( κόμματα, βουλευτές, Εργατικά Κέντρα, επιμελητήρια τεχνικό και επαγγελματικό), στους επιστημονικούς φορείς και Συλλόγους και πρόσκληση τους για από κοινού υποβολή αιτημάτων στην Κυβέρνηση και την Διοίκηση της Γέφυρας.
  3. Οργάνωση κοινής δράσης για την επιβολή και ικανοποίηση αιτημάτων, που θα ευνοούν την συνεργασία, την συναλλαγή, τις μεταφορές, την δουλειά και την αναψυχή και των δυο πλευρών του Πατραϊκού και Κορινθιακού κόλπου.

Στο πλαίσιο των αιτημάτων αυτών και με δεδομένα όλα τα στοιχεία κόστους που προαναφέραμε,η τιμή διέλευσης με επιστροφή, με διάρκεια 12 ωρών, δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 5 ευρώ. Το σημερινό αντίστοιχο είναι 13,50 ευρώ με διάρκεια 3 ώρες. Σαν κοροϊδία εξέλαβε ο πληθυσμός της περιοχής ,το κόστος των 13,50 ευρώ να ισχύει για οκτώ ώρες ,μόνο τις Κυριακές και μόνο μέχρι τον Σεπτέμβρη.

 Κύριε Πρόεδρε

Η υλοποίηση αυτού του στόχου, θα είναι τεράστια συμβολή στην ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ των πληθυσμών, στην οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής, στην αποκατάσταση ανισορροπιών, εν τέλει στην εκπλήρωση του κοινωνικού σκοπού ενός τεράστιου έργου.

Εξυπακούεται ότι οι εργοταξιακοί χώροι των 260 στρεμμάτων πρέπει να αξιοποιηθούν σε όφελος της τοπικής κοινωνίας και να εμποδίσουμε την εκποίηση τους σύμφωνα με τις οδηγίες της Τρόικας και της Κυβέρνησης.

Πάτρα 12/7/11

Χρήστος Πατούχας, Δημοτικός Σύμβουλος

Επικεφαλής της παράταξης "Ανυπότακτη Πολιτεία"

Επιστολή προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας

Προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου

Κύριε πρόεδρε,

Γνωρίζετε, έχετε και προσωπικά ασχοληθεί στο παρελθόν, την ανεξέλεγκτη κατάσταση που επικρατεί και στην αδειοδότηση και στην εγκατάσταση κεραιών κινητής τηλεφωνίας. Ο συνολικά εγκατεστημένος αριθμός είναι άγνωστος, καμία δημόσια υπηρεσία δεν ελέγχει, αλλά καμία επίσης δεν ενεργεί, όταν κάτι τέτοιο καταγγέλεται από πολίτες ή από την επιτροπή πολιτών που εδώ και χρόνια έχει συγκροτηθεί. Η διαπιστωμένη πρακτική που ακολουθείται είναι ή εντελώς παράνομη εγκατάσταση με συμφωνία ενοικίασης από τον ιδιοκτήτη ή αδειοδότηση για την οποία κανένας δεν γνωρίζει τι ακριβώς ελέγχεται, ποιες είναι οι προϋποθέσεις χορήγησης και αν τηρούνται, ποιες οι προδιαγραφές λειτουργίας και αν αυτές ελέγχονται με οποιοδήποτε τρόπο.

Η όλη κατάσταση διαμορφώνει σκηνικό πλήρους ασυδοσίας των εταιριών. Κεραίες εγκατεστημένες δίπλα από σχολικά συγκροτήματα, σε πολυκατοικίες χωρίς την συγκατάθεση των ενοίκων, σε πλατείες πολυσύχναστες από ηλικιωμένους και μικρά παιδιά.

Οι βλαβερές συνέπειες για την υγεία των πολιτών είναι προφανείς, όχι μόνο από την ίδια την φύση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας αλλά και από την μη τήρηση καμίας επιστημονικής προδιαγραφής. Εν τέλει διαμορφώνεται ένα σκηνικό, στο οποίο βασιλεύουν η ανομία και η ανευθυνότητα των αρμοδίων, ο νόμος του κέρδους με οποιοδήποτε τίμημα και ο πολίτης είναι το διαρκές θύμα και ο μόνιμα ηττημένος. Όλα αυτά μέσα στο καθεστώς της βάρβαρης επίθεσης που ο τελευταίος δέχεται στο σύνολο των δικαιωμάτων του, δουλειά , αμοιβή, συντάξεις, νοσοκομειακή περίθαλψη, κατάχρηση της εξουσίας, συναλλαγή, φοροδιαφυγή και κάθε τι που συγκροτεί την ποιότητα ζωής και την δυνατότητα επιβίωσης. Σε μια από τις πρόσφατες κινητοποιήσεις και την αποξήλωση μιας κεραίας στην οδό Γούναρη, πληροφορηθήκαμε ότι το μίσθωμα για την εγκατάσταση της ήταν 5000€ το μήνα! Και προφανώς αφορολόγητα.

Κύριε πρόεδρε,

Προτείνουμε να ασχοληθεί το Δ.Σ με το ζωτικότατης σημασίας αυτό θέμα. Να μας ενημερώσει η Δημοτική Αρχή για τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί. Να μας πληροφορήσει για τις δικές της αρμοδιότητες και τους ελέγχους που διενεργεί. Να απαιτήσει από άλλες εμπλεκόμενες αρχές να μην εκδώσουν καμία άδεια χωρίς τουλάχιστον την συγκατάθεση του Δήμου. Να αποξηλώσει όλες τις παράνομες κεραίες και να επανεξετάσει όλες τις άδειες.

Πιστεύουμε ότι η επιτροπή των πολιτών κατά των κεραιών έχει την αναλυτική πληροφόρηση και την επιστημονική υποστήριξη για να διαφωτίσει πλήρως το σώμα. Για τους λόγους αυτούς θεωρούμε απαραίτητο να τους προσκαλέσετε όταν, με την απόλυτα δική σας φροντίδα επιλέξετε να φέρετε το θέμα αυτό για συζήτηση.

 

Πάτρα 23/6/2011

Χρήστος Πατούχας

Δημοτικός Σύμβουλος

Επικεφαλής της δημοτικής Παράταξης «Ανυπότακτη Πολιτεία»

Θέματα Δημοτικού Συμβουλίου, Τετάρτη 18/5

Την Τετάρτη 18/5, ώρα 6:00 μ.μ. συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο με τα εξής θέματα:

  1. Τιμολογιακή Πολιτική της ΔΕΥΑΠ (Εισηγητής: Ν. Κοντοές- Πρόεδρος Δ.Σ.).
  2. Σύσταση Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).
  3. Ορισμός εκπροσώπων του Δήμου Πατρέων στο Διοικητικό Συμβούλιο της 2ης Διαχειριστικής Ενότητας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).
  4. Έγκριση σύναψης Προγραμματικής Σύμβασης, μεταξύ ΦΟΔΣΑ 1ης Διαχειριστικής Ενότητας και Δήμου Πατρέων (Εισηγητής: Γ. Σιγαλός- Αντ/ρχος).
  5. Αντικατάσταση μέλους Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διοίκησης και Διαχείρισης ΒΙΟΠΑ ΓΛΑΥΚΟΥ ΠΑΤΡΑΣ Α.Ε. (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).
  6. Αντικατάσταση μελών Διοικητικού Συμβουλίου του ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΓΛΑΥΚΟΥ ΠΑΤΡΑΣ. Α.Ε. (Φορέας Υλοποίησης) (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).
  7. Γνωμοδότηση επί της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, για τη λειτουργία της Υπεραγοράς ΚΑΡΦΟΥΡ- ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ στην Πάτρα (Εισηγήτρια: Λ. Καλεντζώτη- Αντ/ρχος, Αρμόδιος Δ/ντής: Κ. Γεωργίου).
  8. Γνωμοδότηση επί της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Ανόρυξη νέας υδρευτικής γεώτρησης στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών (ΠΓΝΠ) στο Ρίο Πατρών, Δήμου Πατρέων» (Εισηγήτρια: Λ. Καλεντζώτη- Αντ/ρχος, Αρμόδιος Δ/ντής:       Κ. Γεωργίου).
  9. Γνωμοδότηση επί της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Κατασκευή αγωγού μεταφοράς ύδατος από γεωτρήσεις ΟΛΠΑ Α.Ε στο Νότιο Λιμένα Πατρών (Εισηγήτρια: Λ. Καλεντζώτη- Αντ/ρχος, Αρμόδιος Δ/ντής: Κ. Γεωργίου).

    Περισσότερα...

Θέματα Δημοτικού Συμβουλίου, Δευτέρα 18/4

Στις 20:00 θα συζητηθεί ως μοναδικό θέμα ο Προϋπολογισμός του Δήμου για το έτος 2011.

Ενώ στις 18:00 τα θέματα του Δημοτικού συμβουλίου είναι τα εξής:

  1. Έγκριση Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Πατρέων, έτους 2011 (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).
  2. Επικύρωση πρακτικού εξέτασης και παραλαβής του παραδοτέου Α1 που υπέβαλλε ο ανάδοχος στο πλαίσιο του ποέργου 1 «Ενοποίηση υφιστάμενων εφαρμογών Δήμου Πατρέων» του έργου «Λειτουργική Ενοποίηση υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές ΤΠΕ και εφαρμογές) και δεδομένων του Δήμου Πατρέων, για την εφαρμογή του Προγράμματος «Καλλικράτης» (αριθμ. σύμβασης 39763/2010) (Εισηγητής: κ. Δήμαρχος).

    Περισσότερα...

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Τα Νέα μας Δημοτικό Συμβούλιο